»V letu, ko častimo 30. obletnico naše samostojne države, in v mesecu, ko Slovenija zaključuje predsedovanje Svetu Evropske unije, Prešernov klic o 'edinosti, sreči in spravi' iz naše nacionalne himne Zdravljice in iz časov, ko svoboda besede ni bila samoumevna, v današnje razmere, ko se vsi soočamo s težko epidemijo, poziv, da kljub oteženim možnostim za druženje lahko v sebi ohranjamo radost nad dosežki evropskega prostora na področju spoštovanja človekovih pravic, tudi pravice do govora, pisanja, ustvarjanja, vedenja in znanja.«
»V tej odprtosti in sprejemanju različnosti, ki nas bogati in nam omogoča živeti v miru ter ustvarjalnem sodelovanju, vidim največji dosežek evropskega povezovanja in obet prihodnosti.«
»V nekaj desetletjih so se razmere za kritiško dejavnost zaradi hitre digitalizacije medijev, ki jo je izkušnja pandemije covida-19 še dodatno pospešila, močno spremenile.«
»Na ministrstvu za kulturo pozdravljamo izboljšanje epidemiološke slike, tako da se lahko poleg kulturnih ustanov, ki so bile doslej pod določenimi pogoji že odprte, sproščajo tudi kulturne prireditve v večjem obsegu.«
»Omejitev za število oseb ne velja za izvajanje vzgoje in izobraževanja, kot je veljalo že v prehodnem odloku. Prav tako je v predhodnem odloku že veljalo, da morajo nastopajoči enkrat tedensko izvesti testiranje, kar ostaja v veljavi tudi v prihodnje.«
»A to nikakor ne pomeni, da vam ta dan ne moremo ponuditi kulturnih vsebin. Zato vas vabimo, da obiščete spletne platforme in strani naših kulturnih ustvarjalk in ustvarjalcev, naših kulturnih institucij, in tako tudi sami kulturno podoživite ta Prešernov dan. S tem, ko boste ta dan izbrali kulturo, bomo skupaj na najboljši možni način povedali, da lahko kulturno premagamo bolezen, s katero se trenutno soočamo«
»Zato vzemite knjige v svoje roke, obiščite splošne knjižnice, odkritje, kaj vse v 12-milijonskem gradivu, ki ga imajo, skrivajo in spoznajte tudi vso njihovo drugo delovanje tudi v digitalnem okolju in na spletu.«
»ji je slovenska variacija na Psiho odstrla vpogled v imenitno gledališko interpretacijo Domna Valiča, obenem pa s svojo linearno dramaturgijo odprla vprašanje sporočilnosti, vrednotenja in tudi vrednosti dramskih besedil, ki gledalca zgolj še nagovarjajo, ne pa več opozarjajo na osebnostne in družbene zdrse«
»v kakšni meri ta odsotnost avtorske kritičnosti in zgolj popisovanja patološkega stanja posameznika pušča gledalca praznega, blokira njegovo lastno osebno in družbeno kritičnost in tako vzpostavlja nevarno območje vsega dovoljenega«
»V kakšni meri ta odsotnost avtorske kritičnosti in zgolj popisovanja patološkega stanja posameznika pušča gledalca praznega, blokira njegovo lastno osebno in družbeno kritičnost in tako vzpostavlja nevarno območje vsega dovoljenega.«